Mijlpaal

 

Wordpress 1 jaarWordPress attendeerde mij op het feit dat het vandaag precies één jaar geleden is dat ik begonnen ben met deze blog. Time flies when you’re having fun. Want dat was het zeker: fun! Best wel spannend, de eerste keer je schrijfsel het wereldwijde web opgooien. Leest iemand het? Wie is die iemand dan? Wat vindt men ervan? En dan je eerste like, je eerste reactie, je eerste volger. Volkomen onbekenden.

Want dat is het leuke aan bloggen. Je ‘ontmoet’ online een hele hoop andere bloggers, elk met hun eigen redenen, interesses en schrijfstijlen. Je ziet foto’s, leest over gebeurtenissen en onthoudt tips over boeken en landen waar de betreffende blogger zo enthousiast over is. Je reageert op stukken van anderen, zij reageren op jou. Soms keek ik verrast naar de views en reacties op een bepaalde blogpost. Die populariteit had ik bij het schrijven van het stuk niet verwacht!

Met 81 volgers, 67 berichten, 3976 weergaven en 224 reacties ben ik dik tevreden en ga ik vol enthousiasme mijn tweede blogjaar in. Ik ben zeer benieuwd wat dit nieuwe jaar gaat brengen.

10 gedachtes over “Mijlpaal

Geef een reactie

