Waarom ook niet?

Verhalen, gedichten, columns, ik heb er eerder aan gesnuffeld, een paar schreden gezet op het creatieve pad.

Maar uiteindelijk – zoals later bleek – voor jaren opgeborgen in de digitale mappen van mijn computer. Een schrijvende collega maakte met haar enthousiasme dat ik op een avond de digitale map ‘Verhalen’ opende. Met een glimlach las ik gebeurtenissen en gedachten uit een ander tijdperk.

En de geest van vroeger bleek uit de fles. Het bleef knagen. En waarom ook niet? Alledaagse gebeurtenissen lenen zich heel goed voor een beleving in al haar facetten.

Veel plezier bij het lezen en laat me weten hoe je het vindt!

5 gedachtes over “Waarom ook niet?

  1. Frans

    Hoi Suzanne, jou verhalen zorgen ervoor dat ik mijn computer toch niet afsluit en doorlees, verrassend wat jij op ‘stoffige zolder’ heb liggen, ik zou maar verder zoeken en als je er nog meer hebt lees ik ze graag.

Geef een reactie

